Szőke Gabriella - Pilates és alakformálás

SZŐKE GABRIELLA

A sport már elég fiatalon nagy szerepet kapott az életemben. 7 évesen művészi tornával kezdtem, majd röplabdáztam. A 90-es évek végén találkoztam először a fitness-szel és aerobic-kal. Rájöttem mennyi örömet ad a mozgás számomra és hogy a jó formához kemény edzés társul. 6 évnyi rendszeres óralátogatás után döntöttem el, hogy magam is szeretnék aerobic oktató lenni.

2005-ben a Testnevelés Főiskola aerobic oktatói szakán szereztem meg a végzettségemet és azóta rendszeresen  tartok  órákat.

2010-ben elvégeztem az IWI-Fitline Education Pilates tanfolyamot Dallos Ági vezetésével.

Edzéseim folyamán próbálok változatos de kemény órákat tartani és megmozgatni a lehető legtöbb izmot a leghatékonyabb összetett gyakorlatok segítségével.
Az évek során minél több szakmai kongresszuson próbálok részt venni, hogy vendégeim számára a lehető legjobb színvonalat tudjam nyújtani edzéseimen.

Motiváció, önbizalom, fittség, kiegyensúlyozottság- mindezt Te is elérheted!

Szeretettel várok Mindenkit óráimra aki jól szeretné érezni magát a SAJÁT BŐRÉBEN.

Óratípusaim:

Step: hatása zsírégető és álló-képességjavító. Dinamikus, folyamatos mozgás, táncos alaplépések kombinációja

Zsírégetés 200% 90 percben10 perces egész testet átmozgató bemelegítés után lépéseket, lépéskombinációkat, közepes intenzitású alap koreográfiát tanítok be, a pulzusunkat folyamatosan a zsírégető zónában tartva. Majd a nagyobb izomcsoportokat megcélozva  dinamikus, erősítő gyakorlatokat hajtunk végre magas ismétlésszámmal, különböző eszközökkel, vagy azok nélkül. Az óra végén 20 perces hasizom gyakorlatokkal és 5-7 perces nyújtással zárunk. Izzasztó, pörgős óra.

Hatása: kondíció növelése, zsírégetés, intenzív fogyasztás és súlycsökkenés. Ajánlom a dinamikus órákat kedvelőknek, a fogyni vágyóknak.
Alakformáló: hatása 100% alakformálás. A fontosabb izomcsoportokat dolgoztatjuk meg, általában nagy ismétlésszámmal és kis súllyal dolgozunk. Több segédeszköz( soft-ball , kézi súlyzó, gumiszalag, Wave-step, slide) használatával érjük el mindenki számára a legfeszesebb testet és lapos hasat.

Has-láb-popsi: Az órán változatos gyakorlatokkal, különféle intenzitással, és fantáziadús megoldásokkal dolgoztatjuk meg egyszerre akár mindhárom izomcsoportot. Az edzés specifikusan erre a három területre összpontosít. Az edzésen használt eszközök között szerepel a kézi súlyzó, soft-ball labda, gumikötél, step pad, és nem utolsó sorban a saját testsúlyunk.

Pilates: Egész testet átmozgató tréning, mely feszes izomzatot formál, miközben nyújtja azt. A módszer az erőközpont (mélyizmok) erősítése után belülről kifelé erősíti az izomzatot. Növeli az ízületi mozgékonyságot, segít kialakítani az izomtudatot. Lassú, koncentrált mozgás, közben nagy szerepe van a helyes légzéstechnikának.