Tejbegríz, gríz nélkül

Mint szinte minden cukros, hizlaló vagy egészségtelen finomságnak ennek is van egészséges változata, ami a diéta hullámvölgyeiben óriási mentőöv lehet.

Gyermekkorunk kedvence a tejbegríz nem éppen a diétás és egészséges ételek közé sorolható, de valljuk be nagyon finom és nehéz lemondani róla. Viszont megnyugtatlak nem is kell! Illetve nem teljesen. Mint szinte minden cukros, hizlaló vagy egészségtelen finomságnak ennek is van egészséges változata, ami a diéta hullámvölgyeiben óriási mentőöv lehet. Próbáld ki Te is és kísérletezz kedvedre!

  • Enegiatartalom: 400-450 Kcal
  • Fehérje: kb. 32 g
  • Szénhidrát: kb. 18 g
  • Zsír: kb. 24 g
  • Ár: kb. 200 Ft

Hozzávalók:

  • 1 (fehérjés) adagolókanálnyi kb. 30 g kókuszreszelék
  • Fél adagolókanálnyi kb. 15 g útifű maghéj
  • 1 kávéskanál fahéj
  • 1 adagolókanálnyi fehérje (csokis fourstar-t használtam)
  • Kb. 2 dl tej

Elkészítés:

Keverd össze a száraz hozzávalókat, majd öntsd fel tejjel és kevergesd pár percig. Ha túl sűrű, akkor mehet még bele tej, majd reszelj a tetejére házi cukormentes csokoládét és tálald hidegen. Fontos, hogy ha nem iszol megfelelő mennyiségű folyadékot, akkor az útifű maghéj felszívódását nehezíted és hasfájásra számíthatsz!

Edzés tippek:

Soha ne feledkezz meg a vízfogyasztásról! A víz ugyanis biztosítja a vérkeringést, szabályozza a vérnyomást, lehetővé teszi a tápanyagok oldását, felszívódását, szállítását és nem utolsó sorban segíti a fogyásodat is!

HOHL BERNADETT

Személyi edző, életmód és táplálkozási tanácsadó

Ha szeretnél tanácsot kérni az edzésről, vagy a táplálkozásról nézd meg személyi edzőink oldalát!