Spenótos tőkehal salátával

Könnyű és fehérjedús étel reggelire, ebédre, vacsorára és fogyókúrához.

  • Enegiatartalom: 200-250 Kcal
  • Fehérje: kb. 39 g
  • Szénhidrát: kb. 6 g
  • Zsír: kb. 2.5 g
  • Ár: kb. 700 Ft

Hozzávalók(1 főre):

  • 2 szelet tőkehalfilé
  • 1 marék spenót
  • Halfűszer
  • Pár csepp citromlé
  • 130 g salátamix
  • 1 db paradicsom

Elkészítés:

A megtisztított halat befűszerezzük, kókuszolajon serpenyőben a spenóttal együtt megsütjük, majd csepegtetünk rá egy kis citromlevet. Amíg sül a hal, addig összevágjuk a paradicsomot és összekeverjük a salátamix-el. Természetesen ezen ízlés szerint változtathatunk, vághatunk bele paprikát, uborkát, hagymát, ki mit szeret. Ha kész a saláta is, akkor a halat a saláta mellé fektetjük és  tálaljuk.

Edzés tippek:

Nemcsak a diétában, de az edzésben is fontos a fokozatosság. Kezdd átmozgató edzésekkel az életmódváltást, majd időről időre növeld a terhelést.

HOHL BERNADETT

Személyi edző, életmód és táplálkozási tanácsadó

Ha szeretnél tanácsot kérni az edzésről, vagy a táplálkozásról nézd meg személyi edzőink oldalát!