Diétás csokis süti

Tápláló és fehérjedús étel, elsősorban tízórai, uzsonna, vagy ha kicsit fel akarod dobni a napodat.

  • Enegiatartalom: 600-700 Kcal
  • Fehérje: kb. 59 g
  • Szénhidrát: kb. 21 g
  • Zsír: kb. 42 g
  • Ár: kb. 450 Ft (1 főre kb. 225 Ft)

Hozzávalók (2 főre):

  • 4 db tojás
  • 3 evőkanál kakaópor
  • 3 kávéskanál sütőpor
  • édesítő
  • 30 g diabetikus apróra vágott csoki (kihagyható)
  • a krémhez kb. 125 g túró

Elkészítés:

Összekeverjük a hozzávalókat (túró kivételével), majd egy kiolajozott mikrózható tálba (nekem 10x10centis tálam van) kanalazzuk a masszát. Mikrózzuk addig, míg duplájára nem növekszik. Kivesszük a tálból, vízszintesen félbevágjuk, majd ha kihűlt megkenjük kb 125g édesített túróval és ráhelyezzük a lap másik felét. Felkockázva tálaljuk és fogyasztjuk.

Edzés tippek:

– Soha ne hagyd ki a bemelegítést, amivel felkészíted testedet a terhelésre!

– Soha ne feledkezz meg az edzés végi nyújtásról, hiszen segíti a regenerálódást és csökkenti a sérülés esélyeit.

HOHL BERNADETT

Személyi edző, életmód és táplálkozási tanácsadó

Ha szeretnél tanácsot kérni az edzésről, vagy a táplálkozásról nézd meg személyi edzőink oldalát!